Turizmin Bütün Paydaşlarına Dair Haberler...

Son Yılların Tatil Trendi: Kiralık Villa

Gittikçe yükselen villa kiralama talepleri, pandemi döneminde daha da arttı. Kiralık villa tercihini en çok kullananlar ise çocuklu aileler ve balayı çiftleri…

2020 yılı hayatımıza pek çok değişiklik getirdi. Artık birçok alışkanlığımızdan vazgeçip yeni bir düzene adapte oluyoruz. Değişen alışkanlıklardan biri de tatil anlayışı. Artık kalabalık halde konaklanan yerler “out” kiralık villa tatili “in” oldu… Son yıllarda kiralık villa talebinin çok arttığı, bunun en önemli nedeninin ise hijyen, sakinlik ve rahatlık olduğu belirtiliyor.

EN ÇOK KİMLER TERCİH EDİYOR?

• Çocuklu aileler
  • Geniş aileler
  • Balayı çiftleri
  • Arkadaş grupları
  • Muhafazakar villa isteyen aileler

İhtiyaçlara göre 2,4,8 veya 10 kişilik şekilde kiralanabilen villalarda her türlü konfor da mevcut. Sınırsız internet, Uydu TV gibi özellikleri yanında kışın ısıtmalı havuz seçeneği de var.

Villa kiralayarak tatile gidenlerden 2 çocuklu bir aile, tercih etme nedenlerini anlatırken “Hem çocuklarımız rahat etti hem biz, çocuklar bahçede temiz hava aldı oynadı, mangalımızı yaktık. Evde her türlü konfor vardı. Hele bu dönemde virüsten uzak kalmak için bu tatili tercih ettik” derken, bir balayı çifti ise şu sözlerle kendini ifade ediyor:
“Balayı villası olarak adlandırılan villada her türlü özellik düşünülmüş. Jakuzi, özel havuz, deniz manzarası eşliğinde romantik bir tatil yaptık. Bir hafta boyunca hem rahat ettik hem de güzel anılar biriktirdik. Ömrümüz boyunca unutamayacağız.”

Kiralık villa seçeneği muhafazakar aileler için de çok uygun. Muhafazakar bir aile, çoluk çocuk gidilecek ve dışarının rahatsız etmeyeceği huzur içinde zaman geçireceği bir tatil için tercih ediyor.

EN ÇOK NERELERDE KİRALANIYOR?

En çok kiralık villa seçenekleri Antalya, Muğla, Fethiye, Kaş, Ölüdeniz, Kalkan gibi ülkemizin en güzel yerlerinde bulunuyor.  Siz de evinizin konforunda, size özel temizlenmiş ve hazırlanmış villalarda tatil yapmak isterseniz bu zaman zarfında yeşil ve mavinin bir arada olduğu harika bahçe ve muhteşem manzara ile ruhunuzu dinlendireceksiniz.

Villa kiralamanın en büyük avantajlarından biri de maliyet. Sanıldığının aksine villa tatili daha da ucuza geliyor. Otellerde ailecek yapılan bir tatil için çıkan maliyet villaya göre daha pahalıya çıkıyor. Siz de otel odalarına sıkışıp kalmak istemeyenlerdenseniz villa kiralama tam size göre…

Bir önceki yazımız olan 2021'de Deniz Taşımacılığının Stratejik Önemi Devam Edecek başlıklı yazımızı da okumanızı öneririz.